Papierowe torby reklamowe z nadrukiem
Papierowe torby reklamowe z nadrukiem to bardzo estetyczny sposób na zapakowanie produktu lub upominku, a do tego dobra i praktyczna reklama.
Przekazanie czegoś w eleganckiej i ręcznie wykonanej torbie to doskonały sposób na ukazanie firmy w dobrym świetle, a także wyraz szacunku dla klienta. To właśnie dzięki takim gestom klienci przywiązują się do marki, zaczynają ją cenić i ufać jej produktom lub usługom. Ponadto, torby papierowe to nie tylko świetny sposób, by trafić do obdarowanego klienta, ale także wielu innych osób. Gdy, w miejscu publicznym, ktoś będzie szedł z torbą ozdobioną naszym logo, wszyscy w jego otoczeniu będą mogli je zobaczyć, co zwiększa szanse na to, że zainteresują się firmą i w przyszłości odwiedzą jej siedzibę.
Bardzo ważne jednak, by torba była odpowiednio zaprojektowana i wykonana. Całość musi się elegancko prezentować, a do tego być wytrzymała oraz wygodna w noszeniu. Właśnie dlatego, chcąc zainwestować w taki produkt reklamowy, należy zlecić realizację profesjonalistom, przygotowującym produkty odpowiedniej jakości.
Materiały do pobrania:
Zapytaj o wycenę
Klikając przycisk Wyślij wiadomość akceptujesz Politykę Prywatności.
Przykładowe realizacje

Torba bawełniana z szerokim dnem

Torba ze złoceniem i tłoczeniem

Torby z folią błyszczącą

Torby papierowe z folią matową
Zobacz co mówią o nas klienci
Potrzebujesz dodatkowej pomocy?
Zadzwoń
22 827 11 07
Wyślij wiadomość
biuro@dwo.com.pl
Jak przygotować pliki do druku?
Aby realizacja zamówienia była szybka i w pełni spełniała oczekiwania Klienta, warto zapoznać się z poniższym przewodnikiem po zasadach przygotowywania materiałów do druku. Przestrzeganie ich znacznie ułatwi współpracę i pozwoli osiągnąć najwyższej jakości rezultaty.
ZASADY OGÓLNE
- Pliki do druku dostarcz w formacie PDF.
- Wyśrodkuj projekt do wydruku.
- Upewnij się, że wszystkie strony posiadają ten sam format i orientację.
- Sprawdź jeszcze raz czy w przygotowanych materiałach nie ma błędów i literówek.
- Nie przynoś do wydruku dokumentu w formacie programu biurowego (np. Word), bo wydrukowny dokument może różnić się od wersji elektronicznej.
UKŁAD DO DRUKU
- Zachowaj odstęp nie mniejszy od 3 mm między elementami graficznymi, tekstami, logotypami i paginami a krawędzią strony.
- Przygotuj 3 mm spadów po każdej ze stron, jeśli zdjęcia, grafiki lub elementy tła dochodzą do krawędzi strony.
- Pamiętaj, że w projekcie dwustronnym pierwsza strona projektu zostanie potraktowana jako awers.
- Pliki wielostronicowe zapisz w jednym dokumencie do wydruku.
- Spłaszcz wszystkie warstwy i przezroczystości.
- Nie stosuj innych znaczników drukarskich niż linie cięcia.
KOLOR
- Zamień wszystkie kolory na przestrzeń barwną CMYK.
- Opisuj kolory dodatkowe Pantone zgodnie z nazwami ze wzronika.
- Ustaw czerń dużych pokryć, podbijając ją pozostałymi kolorami podstawowymi, najlepiej 40% C, 40% M, 40% Y, 100% K.
- Nie wykorzystuj w projekcie apli oraz dużych kryć tylko koloru K w nasyceniu poniżej 50%. Skorzystaj z szarych kolorów dodatkowych z palety Pantone.
TEKSTY I LINIE
- Zmień wszystkie czcionki w pliku na osadzone lub krzywe.
- Ustaw wszystkie czarne teksty na składające się tylko z koloru czarnego K bez podbicia CMY, z wyjątkiem kolorów spotowych Pantone, w których teksty powinny być wybrane (opcja knockout).
- Zachowaj minimalną wielkość czcionki dla białego tekstu: 4 pkt. dla druku cyfrowego, 5 pkt. dla druku wielkoformatowego, 6 pkt. dla druku offsetowego.
OBRAZY I GRAFIKI
- Zachowaj rozdzielczość zdjęć i grafik minimum 300 ppi.
- Zapisz grafiki i zdjęcia w 8 bitowej głębi kolorów.
- Staraj się stosować kompresję bezstratną ZIP.
- Wybierz wszystkie białe elementy (opcja knockout)
Drukarnia w Oficynie Trzeciecki Sp.j.
ul. Kredytowa 4, 00-062 Warszawa
NIP: 5260157830 REGON: 011058070