Papierowe torby reklamowe z nadrukiem

Papierowe torby reklamowe z nadrukiem to bardzo estetyczny sposób na zapakowanie produktu lub upominku, a do tego dobra i praktyczna reklama.

Przekazanie czegoś w eleganckiej i ręcznie wykonanej torbie to doskonały sposób na ukazanie firmy w dobrym świetle, a także wyraz szacunku dla klienta. To właśnie dzięki takim gestom klienci przywiązują się do marki, zaczynają ją cenić i ufać jej produktom lub usługom. Ponadto, torby papierowe to nie tylko świetny sposób, by trafić do obdarowanego klienta, ale także wielu innych osób. Gdy, w miejscu publicznym, ktoś będzie szedł z torbą ozdobioną naszym logo, wszyscy w jego otoczeniu będą mogli je zobaczyć, co zwiększa szanse na to, że zainteresują się firmą i w przyszłości odwiedzą jej siedzibę.

Bardzo ważne jednak, by torba była odpowiednio zaprojektowana i wykonana. Całość musi się elegancko prezentować, a do tego być wytrzymała oraz wygodna w noszeniu. Właśnie dlatego, chcąc zainwestować w taki produkt reklamowy, należy zlecić realizację profesjonalistom, przygotowującym produkty odpowiedniej jakości.

Materiały do pobrania: 

Torba 12x8x36

Torba 16x7x25

Torba 16x8x22

Torba 24x9x20 Połówka

Torba 24x9x33

Torba 33x6x25 Połówka

Torba 44x9x36 Połówka

Torba 24x9x33 Połówka

Zapytaj o wycenę

1 + 3 =

Klikając przycisk Wyślij wiadomość akceptujesz Politykę Prywatności.

Przykładowe realizacje

Zobacz co mówią o nas klienci

4.1
Na podstawie 62 opinii
powered by Google
Maciej Frydrych
19:26 26 Feb 25
schabek6
21:49 16 Jan 25
Magiczne i Bajeczne Miejsce. Właściciel to Artysra w Swoim Fachu. Otrzymałem Wiele cennych porad, Tomik Wierszy Mojej Twórczości 190str., który potrzebowałem oprawić na prezent, został oprawiony ekspresowo i Przepięknie. Właściciel chętnie sam Przedłożył kilka propozycji opraw i wykończeń, poradził dobór papieru do wydruku, bo, to z czym przyjechałem nie nadawało się do niczego, co mi przystępnie dla laika wytłumaczono i pokazano na przykładach, wskazał miejsce gdzie mogę kupić papier o ciekawej fakturze i kolorze na czym mi zależało, pokazał przykłady i różnice różnych sposobów opraw. Tego nie znajdziesz na Allegro drogi Kliencie. Serdecznie Dziękuję. Była to moja pierwsza wizyta, w tym miejscu i już wiem, że chętnie, tu wrócę. Polecam. Polecam. Polecam. Warto przyjechać nawet z daleka.
Polecam! Profesjonalnie, ale też po ludzku "normalnie" i z chęcią pomocy🩷Trochę miałam kłopot z trafieniem wewnątrz krętego podwórza, ale może to google winny.
Aleksandra Kozina
19:12 11 Apr 24
Radek Bielicki
09:39 19 Oct 23
Polecam tę drukarnię! Ich usługi są szybkie, profesjonalne i pełne kreatywności. Drukują doskonałej jakości materiały, a obsługa klienta zawsze jest pomocna. To naprawdę świetne miejsce, w którym ma się pewność, że projekty zostaną zrealizowane z dbałością o każdy szczegół. Polecam tę drukarnię wszystkim, którzy szukają wysokiej jakości usług drukarskich.
js_loader

Potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Zadzwoń

22 827 11 07

Wyślij wiadomość

biuro@dwo.com.pl

 

Jak przygotować pliki do druku?

Aby realizacja zamówienia była szybka i w pełni spełniała oczekiwania Klienta, warto zapoznać się z poniższym przewodnikiem po zasadach przygotowywania materiałów do druku. Przestrzeganie ich znacznie ułatwi współpracę i pozwoli osiągnąć najwyższej jakości rezultaty.

ZASADY OGÓLNE
  • Pliki do druku dostarcz w formacie PDF.
  • Wyśrodkuj projekt do wydruku.
  • Upewnij się, że wszystkie strony posiadają ten sam format i orientację.
  • Sprawdź jeszcze raz czy w przygotowanych materiałach nie ma błędów i literówek.
  • Nie przynoś do wydruku dokumentu w formacie programu biurowego (np. Word), bo wydrukowny dokument może różnić się od wersji elektronicznej.
UKŁAD DO DRUKU
  • Zachowaj odstęp nie mniejszy od 3 mm między elementami graficznymi, tekstami, logotypami i paginami a krawędzią strony.
  • Przygotuj 3 mm spadów po każdej ze stron, jeśli zdjęcia, grafiki lub elementy tła dochodzą do krawędzi strony.
  • Pamiętaj, że w projekcie dwustronnym pierwsza strona projektu zostanie potraktowana jako awers.
  • Pliki wielostronicowe zapisz w jednym dokumencie do wydruku.
  • Spłaszcz wszystkie warstwy i przezroczystości.
  • Nie stosuj innych znaczników drukarskich niż linie cięcia.
KOLOR
  • Zamień wszystkie kolory na przestrzeń barwną CMYK.
  • Opisuj kolory dodatkowe Pantone zgodnie z nazwami ze wzronika.
  • Ustaw czerń dużych pokryć, podbijając ją pozostałymi kolorami podstawowymi, najlepiej 40% C, 40% M, 40% Y, 100% K.
  • Nie wykorzystuj w projekcie apli oraz dużych kryć tylko koloru K w nasyceniu poniżej 50%. Skorzystaj z szarych kolorów dodatkowych z palety Pantone.
TEKSTY I LINIE
  • Zmień wszystkie czcionki w pliku na osadzone lub krzywe.
  • Ustaw wszystkie czarne teksty na składające się tylko z koloru czarnego K bez podbicia CMY, z wyjątkiem kolorów spotowych Pantone, w których teksty powinny być wybrane (opcja knockout).
  • Zachowaj minimalną wielkość czcionki dla białego tekstu: 4 pkt. dla druku cyfrowego, 5 pkt. dla druku wielkoformatowego, 6 pkt. dla druku offsetowego.
OBRAZY I GRAFIKI
  • Zachowaj rozdzielczość zdjęć i grafik minimum 300 ppi.
  • Zapisz grafiki i zdjęcia w 8 bitowej głębi kolorów.
  • Staraj się stosować kompresję bezstratną ZIP.
  • Wybierz wszystkie białe elementy (opcja knockout)

Drukarnia w Oficynie Trzeciecki Sp.j.

ul. Kredytowa 4, 00-062 Warszawa

NIP: 5260157830 REGON: 011058070