Teczki firmowe z logo Warszawa

 

Teczki ofertowe i reklamowe to również nieodzowny element promocji i reklamy oraz sposób okazania prestiżu firmy.

Przekazanie oferty handlowej, propozycji współpracy czy kontraktu wygląda dużo lepiej, jeśli jest odpowiednio „oprawione”. Logo firmy znajdujące się na ich powierzchni staje się doskonałym nośnikiem reklamy. Teczki reklamowe to produkty, które sprawdzą się w praktycznie każdym przedsiębiorstwie, niezależnie od tego czy swoją ofertę kieruje do klienta prywatnego czy biznesowego, w jakiej branży działa lub jakie posiada produkty i usługi.

Pamiętajmy o tym, że każdy drobiazg wpływa na to jak zostaniemy odebrani i czy zrobimy wrażenie na kliencie. Właśnie dlatego tak ważne jest zadbanie o to, by nasz wizerunek był spójny i profesjonalny. Korzystając z takiej teczki możemy w elegancki sposób przekazać klientowi ofertę oraz wszystkie niezbędne dokumenty. Teczki firmowe staną mogą stać się również praktycznym podarunkiem dla klientów. Niezależnie od tego, w jakim celu będą je wykorzystywali, umieszczone na nich logo będzie przypominać im o firmie, jej produktach oraz usługach.

Teczki z logo firmy przydadzą się nie tylko w kontaktach z klientami, ale także w organizacji spraw wewnątrzfirmowych. Dzięki nim dużo łatwiej można uporządkować dokumenty oraz ich obieg wewnątrz firmy.

Materiały do pobrania: 

Teczka skrzydełka

Teczka grzbiet 4 mm (druk cyfrowy)

Teczka 4 mm

Teczka 7 mm

Teczka grzbiet 12 mm

Teczuszka 153 x 215 m

Zapytaj o wycenę

13 + 13 =

Klikając przycisk Wyślij wiadomość akceptujesz Politykę Prywatności.

Przykładowe realizacje

Zobacz co mówią o nas klienci

4.1
Na podstawie 62 opinii
powered by Google
Maciej Frydrych
19:26 26 Feb 25
schabek6
21:49 16 Jan 25
Magiczne i Bajeczne Miejsce. Właściciel to Artysra w Swoim Fachu. Otrzymałem Wiele cennych porad, Tomik Wierszy Mojej Twórczości 190str., który potrzebowałem oprawić na prezent, został oprawiony ekspresowo i Przepięknie. Właściciel chętnie sam Przedłożył kilka propozycji opraw i wykończeń, poradził dobór papieru do wydruku, bo, to z czym przyjechałem nie nadawało się do niczego, co mi przystępnie dla laika wytłumaczono i pokazano na przykładach, wskazał miejsce gdzie mogę kupić papier o ciekawej fakturze i kolorze na czym mi zależało, pokazał przykłady i różnice różnych sposobów opraw. Tego nie znajdziesz na Allegro drogi Kliencie. Serdecznie Dziękuję. Była to moja pierwsza wizyta, w tym miejscu i już wiem, że chętnie, tu wrócę. Polecam. Polecam. Polecam. Warto przyjechać nawet z daleka.
Polecam! Profesjonalnie, ale też po ludzku "normalnie" i z chęcią pomocy🩷Trochę miałam kłopot z trafieniem wewnątrz krętego podwórza, ale może to google winny.
Aleksandra Kozina
19:12 11 Apr 24
Radek Bielicki
09:39 19 Oct 23
Polecam tę drukarnię! Ich usługi są szybkie, profesjonalne i pełne kreatywności. Drukują doskonałej jakości materiały, a obsługa klienta zawsze jest pomocna. To naprawdę świetne miejsce, w którym ma się pewność, że projekty zostaną zrealizowane z dbałością o każdy szczegół. Polecam tę drukarnię wszystkim, którzy szukają wysokiej jakości usług drukarskich.
js_loader

Potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Zadzwoń

22 827 11 07

Wyślij wiadomość

biuro@dwo.com.pl

 

Jak przygotować pliki do druku?

Aby realizacja zamówienia była szybka i w pełni spełniała oczekiwania Klienta, warto zapoznać się z poniższym przewodnikiem po zasadach przygotowywania materiałów do druku. Przestrzeganie ich znacznie ułatwi współpracę i pozwoli osiągnąć najwyższej jakości rezultaty.

ZASADY OGÓLNE
  • Pliki do druku dostarcz w formacie PDF.
  • Wyśrodkuj projekt do wydruku.
  • Upewnij się, że wszystkie strony posiadają ten sam format i orientację.
  • Sprawdź jeszcze raz czy w przygotowanych materiałach nie ma błędów i literówek.
  • Nie przynoś do wydruku dokumentu w formacie programu biurowego (np. Word), bo wydrukowny dokument może różnić się od wersji elektronicznej.
UKŁAD DO DRUKU
  • Zachowaj odstęp nie mniejszy od 3 mm między elementami graficznymi, tekstami, logotypami i paginami a krawędzią strony.
  • Przygotuj 3 mm spadów po każdej ze stron, jeśli zdjęcia, grafiki lub elementy tła dochodzą do krawędzi strony.
  • Pamiętaj, że w projekcie dwustronnym pierwsza strona projektu zostanie potraktowana jako awers.
  • Pliki wielostronicowe zapisz w jednym dokumencie do wydruku.
  • Spłaszcz wszystkie warstwy i przezroczystości.
  • Nie stosuj innych znaczników drukarskich niż linie cięcia.
KOLOR
  • Zamień wszystkie kolory na przestrzeń barwną CMYK.
  • Opisuj kolory dodatkowe Pantone zgodnie z nazwami ze wzronika.
  • Ustaw czerń dużych pokryć, podbijając ją pozostałymi kolorami podstawowymi, najlepiej 40% C, 40% M, 40% Y, 100% K.
  • Nie wykorzystuj w projekcie apli oraz dużych kryć tylko koloru K w nasyceniu poniżej 50%. Skorzystaj z szarych kolorów dodatkowych z palety Pantone.
TEKSTY I LINIE
  • Zmień wszystkie czcionki w pliku na osadzone lub krzywe.
  • Ustaw wszystkie czarne teksty na składające się tylko z koloru czarnego K bez podbicia CMY, z wyjątkiem kolorów spotowych Pantone, w których teksty powinny być wybrane (opcja knockout).
  • Zachowaj minimalną wielkość czcionki dla białego tekstu: 4 pkt. dla druku cyfrowego, 5 pkt. dla druku wielkoformatowego, 6 pkt. dla druku offsetowego.
OBRAZY I GRAFIKI
  • Zachowaj rozdzielczość zdjęć i grafik minimum 300 ppi.
  • Zapisz grafiki i zdjęcia w 8 bitowej głębi kolorów.
  • Staraj się stosować kompresję bezstratną ZIP.
  • Wybierz wszystkie białe elementy (opcja knockout)

Drukarnia w Oficynie Trzeciecki Sp.j.

ul. Kredytowa 4, 00-062 Warszawa

NIP: 5260157830 REGON: 011058070