Segregratory reklamowe Warszawa
Polecamy Państwu nasze usługi w zakresie produkcji szeroko rozumianych segregatorów reklamowych. Podstawowym zadaniem naszych produktów jest zapewnienie Waszej firmie profesjonalnej reklamy wizualnej, umieszczonej na podkładkach, teczkach i segregatorach użytkowo-reklamowych. Produkty te mogą towarzyszyć zarówno Państwa klientom jak i pracownikom, podczas pracy w biurze czy terenie, jak i w życiu prywatnym.
Segregatory, okładki i podkładki dla Twojej firmy
Segregatory z logo firmy to bardzo dobre rozwiązanie, które nie tylko pozwala zadbać o porządek w dokumentach, ale także wpływa na wizerunek firmy. Gdy korzystamy z nich w naszym przedsiębiorstwie, zarówno nasi pracownicy, jak i odwiedzający nas klienci widzą, że dbamy o każdy nawet najdrobniejszy element wizerunku.
Podkładki z klipsem lub okładki ozdobione logo lub inną grafiką reprezentującą firmę to świetne narzędzie w rękach handlowca. Dzięki nim już na pierwszy rzut oka widać będzie, jakie przedsiębiorstwo reprezentuje dany sprzedawca. Korzystając z takiej podkładki pracownik będzie wyglądał dużo bardziej profesjonalnie i łatwiej zrobi wrażenie na klientach. Nasze produkty z pewnością sprawdzą się także podczas firmowych szkoleń wewnętrznych, podczas rekrutacji pracowników oraz w wielu innych sytuacjach.
Rozwiązania dostosowane do potrzeb klientów
W ofercie posiadamy szeroki wybór produktów dostosowanych do różnorodnych potrzeb poszczególnych klientów. Można zdecydować się na zamówienie produktów z wykończeniem zewnętrznym za pomocą folii błyszczącej lub matowej, folią matową z lakierem wybiórczym UV płótnem czy płótnem z tłoczeniami.
Materiały do pobrania:
Mechanizm ringowy typu „D” z dwoma ringami
Zapytaj o wycenę
Klikając przycisk Wyślij wiadomość akceptujesz Politykę Prywatności.
Przykładowe realizacje

Segragator czteroskrzydłowy

Segregator z klipsem i skrzydełkiem

Segragator z mechanizmem dźwigniowym

Segregator - oprawa twarda płótno + hot-stamping
Zobacz co mówią o nas klienci
Potrzebujesz dodatkowej pomocy?
Zadzwoń
22 827 11 07
Wyślij wiadomość
biuro@dwo.com.pl
Jak przygotować pliki do druku?
Aby realizacja zamówienia była szybka i w pełni spełniała oczekiwania Klienta, warto zapoznać się z poniższym przewodnikiem po zasadach przygotowywania materiałów do druku. Przestrzeganie ich znacznie ułatwi współpracę i pozwoli osiągnąć najwyższej jakości rezultaty.
ZASADY OGÓLNE
- Pliki do druku dostarcz w formacie PDF.
- Wyśrodkuj projekt do wydruku.
- Upewnij się, że wszystkie strony posiadają ten sam format i orientację.
- Sprawdź jeszcze raz czy w przygotowanych materiałach nie ma błędów i literówek.
- Nie przynoś do wydruku dokumentu w formacie programu biurowego (np. Word), bo wydrukowny dokument może różnić się od wersji elektronicznej.
UKŁAD DO DRUKU
- Zachowaj odstęp nie mniejszy od 3 mm między elementami graficznymi, tekstami, logotypami i paginami a krawędzią strony.
- Przygotuj 3 mm spadów po każdej ze stron, jeśli zdjęcia, grafiki lub elementy tła dochodzą do krawędzi strony.
- Pamiętaj, że w projekcie dwustronnym pierwsza strona projektu zostanie potraktowana jako awers.
- Pliki wielostronicowe zapisz w jednym dokumencie do wydruku.
- Spłaszcz wszystkie warstwy i przezroczystości.
- Nie stosuj innych znaczników drukarskich niż linie cięcia.
KOLOR
- Zamień wszystkie kolory na przestrzeń barwną CMYK.
- Opisuj kolory dodatkowe Pantone zgodnie z nazwami ze wzronika.
- Ustaw czerń dużych pokryć, podbijając ją pozostałymi kolorami podstawowymi, najlepiej 40% C, 40% M, 40% Y, 100% K.
- Nie wykorzystuj w projekcie apli oraz dużych kryć tylko koloru K w nasyceniu poniżej 50%. Skorzystaj z szarych kolorów dodatkowych z palety Pantone.
TEKSTY I LINIE
- Zmień wszystkie czcionki w pliku na osadzone lub krzywe.
- Ustaw wszystkie czarne teksty na składające się tylko z koloru czarnego K bez podbicia CMY, z wyjątkiem kolorów spotowych Pantone, w których teksty powinny być wybrane (opcja knockout).
- Zachowaj minimalną wielkość czcionki dla białego tekstu: 4 pkt. dla druku cyfrowego, 5 pkt. dla druku wielkoformatowego, 6 pkt. dla druku offsetowego.
OBRAZY I GRAFIKI
- Zachowaj rozdzielczość zdjęć i grafik minimum 300 ppi.
- Zapisz grafiki i zdjęcia w 8 bitowej głębi kolorów.
- Staraj się stosować kompresję bezstratną ZIP.
- Wybierz wszystkie białe elementy (opcja knockout)
Drukarnia w Oficynie Trzeciecki Sp.j.
ul. Kredytowa 4, 00-062 Warszawa
NIP: 5260157830 REGON: 011058070