Gadżety reklamowe z logo firmy Warszawa
Gadżety reklamowe z nadrukiem
Nie jesteśmy firmą, która zajmuje się typową produkcją gadżetów reklamowych, ale wiadomo, że przy okazji usług poligraficznych potrzebne są uzupełnienia w postaci takich drobiazgów. Wykonujemy zatem podstawowe akcesoria przydatne przy prezentacjach dla nowych klientów, konferencjach prasowych, szkoleniach i promocji nowych produktów czy rozwiązań. Dzięki naszym długopisom, ołówkom, smyczom czy naklejkom z logo firmy nie tylko zwiększą Państwo rozpoznawalność marki, ale i ocieplą jej wizerunek.
Gadżety reklamowe – wiele opcji do wyboru.
Długopisy grawerowane i ołówki z nadrukiem
Elementy graficzne są odwzorowywane na długopisie metalowym za pomocą znakowania laserowego. Prosta i efektowna technika, która pozwala również na stosowanie numerowania i personalizacji (np. imię i nazwisko). Długopisy reklamowe to najpopularniejszy gadżet, który sprawdzi się doskonale w najróżniejszych branżach.
Smycze z nadrukiem
To propozycja dla osób ceniących praktyczne zastosowanie gadżetu reklamowego. Doskonale sprawdzi się jako smycz do kluczy, USB czy firmowego identyfikatora. Możemy na niej umieścić dowolny nadruk jedno- lub dwustronny.
Notesy konferencyjne
Kolejny przykład funkcjonalnego gadżetu pełniącego nie tylko rolę promocyjną, ale i praktyczną. Nawet niewielki nadruk reklamowy umieszczony w wybranym przez Państwa miejscu będzie stale oddziaływał na podświadomość osoby obdarowanej za każdym razem, gdy będzie używać notesu. Notatnik to doskonały pomysł na upominek dla np. dla uczestników konferencji, spotkania biznesowego czy firmowego pikniku.
Naklejki 3D
Niewielkie, wypukłe naklejki z logo zatopionym w żywicy poliuretanowej są nad wyraz odporne na uszkodzenia mechaniczne i fizyczne. Tego typu gadżety wspaniale będą się prezentować przyklejone do różnych typów produktów, szczególnie często spotyka się je na urządzeniach RTV i AGD. W naszej warszawskiej drukarni oferujemy naklejki reklamowe wykonane na różnych typach folii – zapraszamy do kontaktu w celu ustalenia szczegółów oferty!
Co istotne, gwarantujemy również pomoc w przygotowaniu stosownej grafiki/logo/napisu lub też profesjonalną obróbkę nadesłanego projektu.
Zapytaj o wycenę
Klikając przycisk Wyślij wiadomość akceptujesz Politykę Prywatności.
Przykładowe realizacje

Smycze

Długopisy grawerowane

Torby bawełniane reklamowe
Zobacz co mówią o nas klienci
Potrzebujesz dodatkowej pomocy?
Zadzwoń
22 827 11 07
Wyślij wiadomość
biuro@dwo.com.pl
Jak przygotować pliki do druku?
Aby realizacja zamówienia była szybka i w pełni spełniała oczekiwania Klienta, warto zapoznać się z poniższym przewodnikiem po zasadach przygotowywania materiałów do druku. Przestrzeganie ich znacznie ułatwi współpracę i pozwoli osiągnąć najwyższej jakości rezultaty.
ZASADY OGÓLNE
- Pliki do druku dostarcz w formacie PDF.
- Wyśrodkuj projekt do wydruku.
- Upewnij się, że wszystkie strony posiadają ten sam format i orientację.
- Sprawdź jeszcze raz czy w przygotowanych materiałach nie ma błędów i literówek.
- Nie przynoś do wydruku dokumentu w formacie programu biurowego (np. Word), bo wydrukowny dokument może różnić się od wersji elektronicznej.
UKŁAD DO DRUKU
- Zachowaj odstęp nie mniejszy od 3 mm między elementami graficznymi, tekstami, logotypami i paginami a krawędzią strony.
- Przygotuj 3 mm spadów po każdej ze stron, jeśli zdjęcia, grafiki lub elementy tła dochodzą do krawędzi strony.
- Pamiętaj, że w projekcie dwustronnym pierwsza strona projektu zostanie potraktowana jako awers.
- Pliki wielostronicowe zapisz w jednym dokumencie do wydruku.
- Spłaszcz wszystkie warstwy i przezroczystości.
- Nie stosuj innych znaczników drukarskich niż linie cięcia.
KOLOR
- Zamień wszystkie kolory na przestrzeń barwną CMYK.
- Opisuj kolory dodatkowe Pantone zgodnie z nazwami ze wzronika.
- Ustaw czerń dużych pokryć, podbijając ją pozostałymi kolorami podstawowymi, najlepiej 40% C, 40% M, 40% Y, 100% K.
- Nie wykorzystuj w projekcie apli oraz dużych kryć tylko koloru K w nasyceniu poniżej 50%. Skorzystaj z szarych kolorów dodatkowych z palety Pantone.
TEKSTY I LINIE
- Zmień wszystkie czcionki w pliku na osadzone lub krzywe.
- Ustaw wszystkie czarne teksty na składające się tylko z koloru czarnego K bez podbicia CMY, z wyjątkiem kolorów spotowych Pantone, w których teksty powinny być wybrane (opcja knockout).
- Zachowaj minimalną wielkość czcionki dla białego tekstu: 4 pkt. dla druku cyfrowego, 5 pkt. dla druku wielkoformatowego, 6 pkt. dla druku offsetowego.
OBRAZY I GRAFIKI
- Zachowaj rozdzielczość zdjęć i grafik minimum 300 ppi.
- Zapisz grafiki i zdjęcia w 8 bitowej głębi kolorów.
- Staraj się stosować kompresję bezstratną ZIP.
- Wybierz wszystkie białe elementy (opcja knockout)
Drukarnia w Oficynie Trzeciecki Sp.j.
ul. Kredytowa 4, 00-062 Warszawa
NIP: 5260157830 REGON: 011058070